Marah, Siti Nurhaliza dan Suami Bakal Tuntut Make-Up Artis yang Sebar Foto Bayi Mereka?
Selebriti

Ini penjelasan suami Siti, Datuk Khalid, terkait MUA Wan Noor yang mengunggah foto buah hatinya tanpa izin.

WowKeren - Wan Noor Akmal Wan Yusof, seorang Make Up Artist (MUA) dari Malaysia, membuat marah Siti Nurhaliza dan suaminya, Datuk Sri Khalid Mohamad, marah besar. Ini karena Wan Noor membagikan foto anak pertama Siti dan Datuk Sri Khalid tanpa izin.

Namun meski kesal, Datuk dan Siti berusaha memaafkan Wan Noor. Mereka sepakat untuk tidak menuntut MUA tersebut.

"Pihak kami sudah memaafkan individu yang menyebarkan foto bayi kami," kata Khalid. "Tidak mahu menjadikan ia satu isu sebab (kemarahan) saya dan Siti pun sudah reda."

Wan Noor sebelumnya sudah meminta maaf secara terbuka. Ia juga menghapus foto yang diunggahnya itu.

"Saya akui terlalu fanatik dengan penyanyi itu dan ingin berkongsi kegembiraan dengan orang lain," terang Wan Noor. "Ramai yang salah anggap bahwa saya nak ambil kesempatan tapi tidak. Saya tiada niat sebegitu."


Sementara itu, Siti dan putri kecilnya sudah keluar dari rumah sakit. Siti mengucapkan terima kasih atas ucapan selamat dan doa dari fans di Malaysia dan Indonesia. Selain itu, ia juga berterima kasih pada teman dan keluarga besarnya.

"Saya bersama suami serta anakanda kami ingin mengucapkan terima kasih kepada semua yang mengucapkan tahniah dan mendoakan kami dari mana saja anda berada, Malaysia, Indonesia, Singapura, Brunei dll. Kepada rakan-rakan artis saya juga, terima kasih di atas ucapan dan ingatan kalian. Alhamdulillah, saya dan anakanda dalam keadaan baik, pihak doktor dan jururawat menjaga kami dengan baik. Terima kasih juga kepada semua pihak yang mengirimkan hadiah sehingga ke hari ini. Buat masa ini saya hanya dinasihatkan untuk berehat oleh doktor," terang Siti.

(wk/)

Follow Berita WowKeren.com di Google News

You can share this post!

Rekomendasi Artikel
Berita Terkait